Topic Tags |
| There are no Forum Tags |
| Auteur |
Bericht |
valverde000

|
|
"Anderlecht wil naar 2e ronde Champions League" |
|
 |  | Zoals ieder jaar begint Anderlecht met veel ambitie aan het nieuwe seizoen. "We willen Europees overwinteren, maar dat mag dan in de Uefa Cup zijn", aldus manager Herman Van Holsbeeck.
Met de CL hebben we een beetje een haat-liefde verhouding. We willen er alle jaren bijzijn maar eens de competitie bezig is , moeten we toegeven dat we niet met gelijke wapens strijden."
"Trainer Franky Vercauteren is de juiste man op de juiste plaats. We hebben ook geïnvesteerd in de juiste omkadering. We hebben geïnvesteerd in een systeem waarmee de technische staf de eigen spelers en de tegenstander perfect kan analyseren."
Eigen racewagen
Anderlecht zal ook op het racecircuit te zien zijn. "We hebben een contract getekend deze week, net als AC Milan, PSV en anderen", licht Van Holsbeeck verder toe. "Vanaf 2008 zal Anderlecht een eigen racewagen hebben in de paars-witte kleuren."
Vercauteren: "We hebben geen middelmaat meer nodig"
"Ik ben heel blij dat de meeste spelers gebleven zijn. Het is voor Anderlecht soms een probleem om de besten te houden, en dat is gelukt", zegt trainer Franky Vercauteren.
"Daar ben ik het bestuur dankbaar voor. De grote veranderingen zijn in de technische staf te vinden met Ariël Jacobs en Filip De Wilde."
"De meeste spelers zijn veel beter geworden, veel goede transfers zijn nog beter gemaakt. We moeten de lat hoger leggen, een hoger rendement vragen zowel aan de staf, de spelers en de scouting. We hebben vanaf nu geen middelmaat meer nodig."
"Anderlecht wil zeer graag de tweede ronde in de Champions League halen, kampioen spelen en de finale van de Beker van België bereiken."
"We hebben voorlopig 24 spelers in de kern. Elke trainer hoopt altijd nog op versterking, we zullen zien wat we daar nog aan kunnen doen."
"Men zegt altijd dat het derde seizoen het moeilijkste is voor de trainer, ik maak me daarbij geen illusies. Ik ben daar ook realistisch in."
|
| Di Jul 24, 2007 1:38 pm |
|
 |
jerre1986
|
|
|
| Vr Jul 27, 2007 3:57 pm |
|
 |
cicinioh
|
|
|
|
Dat zeggen ze zovaak.. ze hebben de ploeg maar volgens mij spelen de jonkies met de staart tussen de benen.. en de andere willen zich bewijzen...
Ik zie ze liever 3de in de poule eindigen en een schitterende campagne in de uefa afleggen tot quart-finale ofzo 
|
|
| Vr Jul 27, 2007 4:05 pm |
|
 |
RSCAnick
Site Admin

|
|
|
|
da zeggen ze elk jaar, me 3de plaats ben ik tevreden
| Vr Jul 27, 2007 6:00 pm |
|
 |
rscasupporterke

|
|
|
|
ik ook
_________________ DIE VAN DE SPORTING,DA ZIJN WIJ !!!!! |
|
| Di Jul 31, 2007 10:11 pm |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|